Politica de garantie

Termenul de garantie: 12 luni de la data livrarii.

Piesele care prezinta defecte de fabricatie sau de functionare pot fi inlocuite, cu indeplinirea cumulativa a urmatoarelor conditii: returnarea Pieselor sa se faca in perioada de garantie si montarea acestora intr-un atelier auto autorizat RAR. Vanzatorul va proceda la inlocuirea Piesei defecte, daca mai exista piese similare pe stoc. Vanzatorul va returna contravaloarea piesei, in cazul in care nu mai exista o piesa similara pe stoc.

Cumparatorul nu mai poate beneficia de garantia Produselor nici in urmatoarele situatii:

  • piesa s-a defectat datorita montarii incorecte, montarii impreuna cu piese conexe uzate / defecte sau a nerespectarii indicatiilor de montaj ale producatorului;
  • piesa a fost utilizata cu alt scop decat cel indicat in catalogul producatorului si/sau montata pe alte vehicule decât cele pentru care a fost achiziționată;
  • piesa prezinta urme ale unor factori externi (fizici, chimici) ce exced procesului normal de functionare;
  • piesa s-a uzat ca urmare a suprasolicitării și întreținerii incorecte sau insuficiente a autovehiculului, neefectuării reviziilor periodice conform recomandărilor producătorului autoturismului;
  • atelierul auto care a facut montajul nu a efectuat verificările și reglajele ulterioare conform tehnologiei de montaj impuse de producator;
  • vehiculul pe care a fost montat produsul a fost folosit în alte scopuri decât cel prevăzut de constructor sau a fost exploatat în condiții necorespunzatoare;
  • piesele electronice (relee, module de comanda, senzori, rezistențe etc.), piese care funcționează în ulei (ax came, pinioane, cutie viteze, etc.). vehiculul pe care a fost montat produsul a fost accidentat sau a suferit avarii produse de factori externi, atmosferici sau de altă natură (socuri termice, electrice, mecanice);
  • deteriorarea ori distrugerea produsului din culpa cumparatorului datorita transportului, manipularii, depozitarii, pastrarii, utilizarii, exploatarii necorespunzatoare, ori a contactului cu produse chimice agresive sau apropierii de surse de caldură;
  • demontarea în părți componente sau subansamble a produselor, ori deteriorarea sigiliilor, acolo unde este cazul; exploatarea necorespunzătoare a vehiculului prin: neefectuarea rodajelor, depășirea regimului termic, a turației maxime admise;
  • defectarea produselor datorită prezenței corpurilor străine, prafului, mizeriei în zonele de funcționare a acestora (Ex: sistemul de ungere, hidraulic, admisie, etc.) ;
  • nerespectarea intervalului și a programului de revizii tehnice, stabilite de constructorul vehiculului;
  • vehiculul pentru care este destinat produsul este neînmatriculat ori inspecția tehnică periodică a expirat înaintea apariției cazului de garanție;
  • piesa prezintă o uzura normala firească. cumparatorul nu solicită garanția în termenul menționat în prezentul certificat, sau nu depune vreunul din documentele prevăzute mai jos, ori acestea sunt completate greșit, incomplet sau necorespunzator;
  • piesa nu a fost identificată corect datorită furnizării de către Cumpărător a unor date eronate sau daca, inainte de montaj, nu s-a comparat cu piesa de înlocuit; nu se accepta retur la piesele care au fost comandate greșit și ulterior mecanicul constată ca aveți nevoie de cu totul altă piesă;
  • cumparatorul a comandat în mod greșit produsul sau a furnizat specificatii eronate;

 

Reclamațiile referitoare la neconcordanța dintre marfă și factură se accepta numai dacă acestea au fost sesizate în termen de maxim 48 de ore de la livrare. Piesele care fac obiectul unei reclamații din garanție vor fi însoțite de următoarele documente:

  1. factura de achiziție;
  2. certificatul de garanție;
  3. dovada montării piesei într-un service autorizat RAR pe tip, marcă și model (copie factura emisa de service, copie;
  4. nota de constatare emisă de un service autorizat RAR care să descrie detaliat defecțiunea insotita de raportul generat de tester pentru piesele electrice si electronice, raportul testului de amortizoare etc.);
  5. copia certificatului de înmatriculare a autovehiculului cu numar de km;
  6. copia care atesta valabilitatea inspecției tehnice a autovehiculului.

 

Vanzatorul refuza returul piesele cu sigiliile sterse sau distruse.

Nu este permisă dezasamblarea piesei al carui retur se solicita.

 

GARANȚIA NU ACOPERA COSTURILE DE MANOPERA SAU MATERIALELE NECESARE PENTRU DEMONTAREA SI REMONTAREA PIESELOR SAU ORICE ALTE COSTURI AUXILIARE. ORICE ALTE OBLIGATII CA PIERDERI INDIRECTE SUNT EXCLUSE ÎN MOD EXPRES.